haha, det var roligt..

Jo eftersom ingen av linn, jenny eller nova skrev om gårdagen tänker jag (stina) göra det. Det var under maten som et lila roliga började. linn frågade om vi villa ha spänning och vi tittade på henne frågande alla fyra (jenny, nova, jag och wilma) och lin putar ut mitt halv, halv fulla glass över mig. Och så börjar ett vatten krig. Nova flyr jag torkar bort det blöta och jenny och linn kaster vatten på varandra matsals vägen blir jätte blöt. Till slut kommer vår no lärare och säger till oss och vi lämnar matsalen. haha

Och idag var Linn lika busig hon målade sanna, rebecca och mollie med färg i ansiktet på bilden och klippte av en cm av mitt år, fan vad hon ska få, haha :D


Kommentarer
Postat av: wilma

As roligt tycker jag :D

hihi, lite busigt av Linn att börja, jag var typ jätte blöt om byxorna sedan, såg ju ut som om jag hade kissat ner mig :( hihi

2011-03-11 @ 10:51:09
URL: http://wilmakingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0